Monday, 11 October 2010

AWARD

Award from LINDA (lynzya cottage)



Salam...dah lama rasanya tak xdpt award ni kan...bila bukak je blog ni smlm tup2 nmpklah msg dari lynda srh amik award kat blog dia..thxs ye lyn..sorilah br smpt amik arini..wpun kita br je kenal (tu pun kat alam siber je) tp lynda sudi bg award ni kat akak...akak amat2 hargai & tqsm dear..semoga persahabatan yg terjalin berkekalan hendaknya...Insyaallah

oklah skrg akak cuba jwb sekadar yg termampu ye hehehe

1. write 5 interesting facts about the person who give u this award

* seorang isteri & ibu kepada danish & darwish
* sgt2 sensitif & kuat merajuk
* sgt sayangkan family
* pink lover
* kerjaya sebagai guru


2. write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

* isteri kepada Zainal Md Ripin (rasanya 1st time enterprem nama hubby hehehe)
* ibu kepada 3 permata hati..Haiqal, Qistina & Qayyim
* full time housewife
* anak ke5 dari 6 org adik beradik (4 lelaki & 2 pompuan)
* seorang yg happy go lucky & sentiasa bersyukur dgn pemberianNYA
* minat sgt2 berbiz
* bertuah kerana memiliki mak n arwah abah yg sgt penyayang
* suke sangat dgn english decoration
* suka masak & try new resepi
* minat sgt dgn FA (wpun tangan ni keras mcm kayu tp akak ku cuba jugak hehehe)

3. pick your most 10 deserving recipients and describe them

yg mana namanya tak di tag..harap2 sudi jgklah amik ye..thxs:-

1. K.Ima
2. Jun
3. K.Ayu
4. Adha
5. Sya
6. Aris
7. Mazlin
8. Yatt
9. Jija
10. K.Yon


sudi2 la jwb tag ni ye, tp dun be khuatir x de paksaan.. saje suka2 heheh

3 comments:

  1. salam Qis,
    lapang2 nanti kakyon jawab ye.tkasih..tag akak..tandanya Qis ingat akan akak.

    ReplyDelete
  2. salam kak..xpe..bila free2 nanti akak amik ye heheh...selain berbiz dptlah kita menjalin silaturrahim ye kak...mana tau Insyaallah 1 hari nanti kita dpt jumpa heheh

    ReplyDelete